Equip jove amb gran experiència

Adriana Estorach i Rius

Llicenciada en Dret per  la Universitat de Barcelona (2000), Postgrau  en Dret Civil, Nul.litat, Separacions i Divorcis per la Universitat de Barcelona (2001). Cursos d’especialització sobre el dret successori català, jurisdicció de menors, la mediació familiar, responsabilitat civil, i d’altres.

Col·legiada a l’Il·lustre Col·legi de Sant Feliu de Llobregat i de Barcelona. Divuit anys d’experiència en el món del dret, inscrita al Torn d’ofici de la jurisdicció civil des del 2017.

Treballo en el meu propi despatx des del 2007, assessoro alhora diverses gestories,  i col·laboro en diversos aspectes jurídics  amb una Fundació de malalts d’Alzheimer. 

Personalment gestiono tots els temes relacionats amb separacions, divorcis, reclamacions de pensions d’aliments, modificacions de convenis reguladors, tramitació d’herències, reclamacions de llegítimes, incapacitacions judicials, comunitats de veïns amb morosos, registre de marques, arrendaments urbans…etc.

Història

En el nostre despatx oferim un servei jurídic integral, multidisciplinari, gràcies al nostre equip de col·laboradors i col·laboradores.

Som presents al poble de Pallejà des de l’any  2007, actualment comptem amb una amplia cartera de clients particulars i  empreses, que avalen la nostra feina, provinents de tota la comarca del Baix Llobregat.

Oferim una atenció personalitzada amb un tracte molt proper. Ens agrada la feina que fem i per això la fem amb entusiasme i vocació.

Maite Andreo

Llicenciada en Dret i Història per la UB, secretària i recepcionista del despatx, és la persona que t’atendrà així que contactis amb nosaltres i et derivarà a l’advocat o advocada que necessitis en funció dels teus dubtes i les teves necessitats. Vine i agafa cita amb nosaltres.

La nostra filosofia de treball és,  cada cas és únic, i es mereix una atenció personal, per això analitzem cada assumpte de forma individual dedicant-li tot el temps i esforç necessari, acompanyant en tot moment al client o clienta com ens demana i es mereix.

Treballem amb tota transparència i transmetem la informació necessària,  per tal que en tot moment els clients i clientes tinguin les eines per poder prendre les decisions oportunes i més adients sobre el seu procediment.

La satisfacció dels nostres clients i les nostres clientes en avala.

Vine i agafa cita amb la nostra administrativa : Maite Andreo, ella t’atendrà en primer lloc i et dirigirà a l’advocat o advocada que necessitis.

Jorge Gonzalez

Llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona (2007.  Màster en Dret del Treball i de la Seguretat Social a l’Institut d’Educació Contínua de la Universitat Pompeu Fabra (2010).  Màster en Dret dels Negocis, amb mòdul específic sobre contractació civil/mercantil cursat a l’ICAB (2016). I  Màster en Direcció de Seguretat Privada, per la Universitat de Barcelona (2018).

Entre el 2009 i el 2010 vaig ser el President del Grup de Joves Advocats de l’ Il·lustre Col·legi d’Advocats de Terrassa. Actualment i des del 2017 sóc  membre de la Comissió de Dret Laboral de l’Il·lustre Col·legi d’advocats de Terrassa.

Els meus àmbits d’actuació són el laboral, mercantil, i el penal-econòmic.

Anna Peiró

Llicenciada en Dret per  la Universitat Autònoma de Barcelona (2002), Màster en assessoria fiscal a la Universitat de Barcelona (2002-2003). Membre de l’Associació d’assessors Fiscals de Catalunya (AEDAF), reciclatge constant en el dret fiscal i tributari.   

Actualment treballo per compte propi prestant serveis d’assessoria fiscal,  concretament estic especialitzada en el procediment tributari, en l’assessoria jurídica tributària i serveis de gestió tributària. 

Procediment tributari: Representació en els Procediments de Comprovació tributària de l’Administració i Inspecció de Tributs, Assessorament de les opcions tributàries, i de la opció fiscalment més beneficiosa, confecció i presentació dels escrits d’al·legacions, recursos i reclamacions, necessaris al llarg del procediment, realització davant de l’Administració de qualsevol aspecte tributari: ajornaments, sol·licituds de devolució d’ingressos indeguts, impugnació de declaracions, etc…. 

En l’àmbit de l’assessoria jurídica estic especialitzada en el camp del dret tributari, assessorant als meus clients en temes com l’Assessorament tributari en el marc d’una situació personal o familiar, planificació d’operacions, assessorament i planificació en l’inici d’una activitat empresarial o professional: assessorament de la forma societària més adequada. En el marc empresarial, recomanacions fiscals, planificació del tancament de l’exercici, aplicació de les deduccions que pertoquin, aplicació de les amortitzacions fiscals, ajustos fiscals si pertoquen, aplicació de la normativa fiscal vigent, etc… i anàlisis de costos. 

Per últim, ofereixo els meus serveis en el camp de la gestió tributària, consistents en la preparació i presentació de les declaracions tributàries en sentit ampli (IVA, societats, pagaments a compte, retencions, IRPF, declaracions informatives, Impost de Successions Donacions, ITP, i en l’àmbit societari presentació de Comptes Anuals, memòria de la societat i legalització davant el Registre Mercantil. 

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
× Podem ajudar-te?